Prowadzenie działalności gospodarczej to bardzo ciężka praca i podejmowanie odważnych decyzji. Jedną z takich decyzji jest wybór sprawdzonego biura rachunkowego. Prowadzenie księgowości należy powierzyć podmiotom profesjonalnym, wykwalifikowanym oraz godnym zaufania. Taki wybór pozwoli Państwu w spokoju zająć się bieżącymi sprawami firmy. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nasze biuro rachunkowe oferuje pełną obsługę podmiotów w zakresie księgowości i podatków. Jest to ogólny zarys naszych usług. W praktyce każda oferta jest dostosowywana indywidualnie do wymagań każdego z naszych Klientów.

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy NOWE promocje:

  • PRZYJAZNY START – oferta skierowana do nowo powstających firm, aby pomóc w rozkręceniu biznesu proponujemy w okresie 2 miesięcy rabaty nawet do 50%.*
  • GODNI POLECENIA – każdy nasz klient, który poleci nas swoim znajomym otrzyma jednomiesięczną zniżkę w wysokości 50 % wartości usługi nowego klienta; Promocja przeznaczona dla aktualnych klientów, którzy polecą nas innej osobie i zaowocuje to zawarciem umowy.
  • ZALEGŁOŚCI– proponujemy wyprowadzenie zaległości nawet z 30% rabatem, jeśli tylko podpiszą Państwo z nami stałą umowę współpracy.
  • Indywidualnie negocjowane ceny przy większej liczbie dokumentów.
  • W trudnych okresach finansowych obniżamy ceny według indywidualnych uzgodnień.

Przyznane promocje podlegają zwrotowi w przypadku zerwania umowy przed upływem 12 miesięcy.

* dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych

ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG:

PROWADZENIE ROZLICZEŃ RYCZAŁTOWYCH

  • księgowanie dokumentów;
  • prowadzenie wykazu środków trwałych,wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • wyliczanie podatku dochodowego;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych;
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • zakładanie i likwidacje działalności;
  • pozostałe: prowadzenie ewidencji pojazdów, okresowe rozliczanie spisów z natury itp.

RYCZAŁT:

Bez VAT: 180 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 30 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów - miesięcznie

Z VAT: 200 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 40 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów- miesięcznie



 

PROWADZENIE KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • dekretacja i księgowanie dokumentów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; 
  • wyliczanie podatku dochodowego;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkowych;
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • zakładanie i likwidacje działalności;
  • pozostałe: prowadzenie ewidencji pojazdów, okresowe rozliczanie spisów z natury itp.

KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:

Bez VAT: 230 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 40 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów- miesięcznie

Z VAT: 250 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 50 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów- miesięcznie

 

 

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH

  • rejestracja spółek prawa handlowego;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych; 
  • tworzenie indywidualnych planów kont oraz polityki rachunkowości;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; 
  • sporządzanie raportów kasowych; 
  • sporządzanie rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie ewidencji dla celów VAT;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych; 
  • sporządzanie bilansów i rocznych rozliczeń podatkowych;
  • prezentacja wyników działalności dla zarządu lub rad nadzorczych;
  • sporządzanie analiz finansowych;
  • przeprowadzanie likwidacji przedsiębiorstw;
  • tworzenie instrukcji: obiegu dokumentów, inwentaryzacyjnych;


KSIĘGI HANDLOWE:

Bez VAT: 800 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 100 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów- miesięcznie

Z VAT: 1000 zł. netto (do 10 dokumentów)  + 120 zł. netto za każde kolejne rozpoczęte 10 dokumentów- miesięcznie

 

DORADZTWO KSIĘGOWE

  • pomoc przy wyborze form opodatkowania i rodzaju prowadzonej księgowości;
  • doradztwo m. in. w zakresie optymalizacji;
  • doradztwo w zakresie samozatrudnienia; 
  • informowanie o bieżących zmianach w przepisach podatkowych mających wpływ na prowadzoną działalność gospodarczą;
  • konsultacje w każdym temacie, dotyczącym prowadzonej działalności gospodarczej.

 

POZOSTAŁE USŁUGI:

  1. Doradztwo księgowe – 200 zł. netto
  2. Kadry od 40 zł netto / za 1 pracownika
  3. Płace od 40 zł netto / za 1 pracownika
  4. Umowy cywilnoprawne bez ZUS od 50 zł netto / za 1 zleceniobiorcę
  5. Umowy cywilnoprawne z ZUS od 60 zł netto/ za 1 zleceniobiorcę
  6. Rozliczenie delegacji krajowej 100 zł netto
  7. Rozliczenie delegacji zagranicznej 150 zł netto
  8. Przygotowanie wniosku do banku (kredyt, leasing) od 200 zł netto
  9. Przygotowanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego od 300 zł netto
  10. Instrukcja obiegu dokumentów od 300 zł netto
  11. Pozostałe czynności wyceniane indywidualnie

    * wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT

    ** pod warunkiem podpisania umowy o współpracy

    *** bezpłatny odbiór dokumentów obowiązuje raz w miesiącu na terenie Trójmiasta po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

end faq


Powyższe ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służą one wyłącznie do oszacowania wartości usług przy współpracy z Klientem.

-----------------------

Na liczbę dokumentów księgowych składają się:

  • faktury zakupu, faktury sprzedaży
  • wyciągi bankowe
  • kasa
  • listy płac
  • dowody księgowe, inne




Zawsze staramy się dopasować naszą ofertę do potrzeb Klienta i jesteśmy otwarci na negocjacje!

W celu uzyskania indywidualnej wyceny obsługi księgowej Państwa firmy, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego bądź wypełnienia formularza kontaktowego.

Zapraszamy Państwa
na spotkanie informacyjne

podczas którego z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania, a także omówimy szczegóły przyszłej współpracy

Od samego początku istnienia nasze biuro rachunkowe stara się doskonalić i podwyższać jakość świadczonych usług. Właścicielka firmy mgr  Iwona Walczak posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości małych i dużych firm. Ukończyła studia licencjackie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Suwałkach kierunek finanse i bankowość: rachunkowość w przedsiębiorstwie oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim kierunek finanse i rachunkowość. Posiada Certyfikat Księgowy Ministra Finansów nr 56387/2012 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Zdobyte kwalifikacje potwierdzone są licznymi certyfikatami z ukończonych szkoleń i kursów. Swoją całą wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w prowadzeniu biura rachunkowego, dając tym samym poczucie bezpieczeństwa i satysfakcji ze świadczonych usług.

 

 

Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami nasze biuro posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w firmie AXA S.A. 


Obsługujemy podmioty o bardzo zróżnicowanej formie organizacyjnej:

  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą,
  • spółki cywilne,
  • spółki jawne,
  • spółki komandytowe,
  • spółki z ograniczoną odpowiedzialnością,
  • fundacje.


Nasze biuro rachunkowe jest firmą nowoczesną, która dopasowuje się do wymagań Klientów. Jesteśmy zespołem bardzo skutecznych i doświadczonych praktyków. Doświadczenie i stale wzbogacana wiedza pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Rozumienie wielu potrzeb naszych Klientów sprawia, że jesteśmy w stanie służyć radą w dziedzinie księgowości, w sprawach kadrowo-płacowych, a także optymalizacji podatkowej. 

Nasze atuty to przede wszystkim profesjonalizm, wszechstronna i kompleksowa oferta, indywidualne podejście do Klienta oraz konkurencyjna cena. Sprawiają one, że relacje, które tworzymy z naszymi Klientami, są długotrwałe, a dzięki zaangażowaniu i dbałości o Klienta, również oparte na pełnym zaufaniu. Jesteśmy zdania, że relacje te stanowią najlepszą rekomendację.

Pracujemy na profesjonalnych programach komputerowych firmy INSERT.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.